Als officemanager bij Sandvalley Training draag je de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken op kantoor. Je waarborgt een soepele werkomgeving en staat klaar om kantoorgerelateerde vragen van collega’s te beantwoorden. Deze functie omvat onder andere het beheer van facilitaire zaken, leidinggeven aan de afdeling en budgetbeheer. Onze opleiding richt zich op essentiële aspecten van officemanagement, zoals timemanagement, gespreks- en vergadertechnieken, en effectieve telefonische communicatie. Na afronding van deze opleiding beschik je over een grondige kennis van de taken en verantwoordelijkheden die bij het officemanagement horen.
Als officemanager bij Sandvalley Training draag je de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken op kantoor. Je waarborgt een soepele werkomgeving en staat klaar om kantoorgerelateerde vragen van collega’s te beantwoorden. Deze functie omvat onder andere het beheer van facilitaire zaken, leidinggeven aan de afdeling en budgetbeheer. Onze opleiding richt zich op essentiële aspecten van officemanagement, zoals timemanagement, gespreks- en vergadertechnieken, en effectieve telefonische communicatie. Na afronding van deze opleiding beschik je over een grondige kennis van de taken en verantwoordelijkheden die bij het officemanagement horen.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor officemedewerkers en officemanagers die zichzelf (verder) willen ontwikkelen op het gebied van Officemanagement.
Voorbereiding
Deze MHBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MHBO Management en organisatie
De basis van management en organisatie
Organisatiestructuren
Visie, missie en strategie
Interne- en externe analyse
SWOT analyse
Organisatievormen
SMART-doelen bepalen
Timemanagement
Module - MHBO Communicatieve vaardigheden
Het onderhandelingsgesprek
Het verkoopgesprek
Het zakelijk adviesgesprek
Het slechtnieuwsgesprek
Communicatiedoelen
Het telefoongesprek
Mondelinge presentatie
Het baliegesprek
Leerdoelen
heb je inzicht in de vormen van organisaties
weet je hoe je SMART-doelen kunt bepalen
ben je in staat om organisatiestructuren te herkennen
kun je een SWOT-analyse uitvoeren
heb je inzicht in de communicatie voor een ondernemer
ben je in staat om de juiste gesprekstechnieken toe te passen
weet je hoe je kunt gaan onderhandelen
ben je in staat om met medewerkers een kritiekgesprek te voeren
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.