Als marketingmedewerker op zoek naar verdere kennis en vaardigheden, of als aspirant-marketingmedewerker die zich grondig wil verdiepen in het vakgebied, biedt deze praktijkgerichte opleiding bij Sandvalley Training de perfecte gelegenheid. Tijdens deze cursus komen essentiële begrippen aan bod, waaronder de marketingmix, marktonderzoek, product- en prijsbeleid, en de ontwikkeling van concurrentieanalyses. Je leert hoe je een effectieve marketingboodschap kunt formuleren, krijgt inzicht in consumentengedrag en verbetert je communicatieve vaardigheden. Bovendien biedt de opleiding praktijkgerichte opdrachten om de verworven kennis direct toe te passen binnen jouw organisatie.
Als marketingmedewerker op zoek naar verdere kennis en vaardigheden, of als aspirant-marketingmedewerker die zich grondig wil verdiepen in het vakgebied, biedt deze praktijkgerichte opleiding bij Sandvalley Training de perfecte gelegenheid. Tijdens deze cursus komen essentiële begrippen aan bod, waaronder de marketingmix, marktonderzoek, product- en prijsbeleid, en de ontwikkeling van concurrentieanalyses. Je leert hoe je een effectieve marketingboodschap kunt formuleren, krijgt inzicht in consumentengedrag en verbetert je communicatieve vaardigheden. Bovendien biedt de opleiding praktijkgerichte opdrachten om de verworven kennis direct toe te passen binnen jouw organisatie.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor marketingmedewerkers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied. Heb jij vanuit een andere rol te maken met met marketing of wil je op een marketingafdeling werken? Dan is deze opleiding ook de juiste keus voor jou.Â
Voorbereiding
Deze MHBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 12 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen twee jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MHBO Basiskennis van marketing
De basis van marketingÂ
Marketingmix
ConsumentengedragÂ
Product- en prijsbeleid
Promotie
Marktonderzoek
Concurrentieanalyse
Marktontwikkelingen
Module - MHBO Management en organisatie
De basis van management en organisatie
Organisatiestructuren
Visie, missie en strategie
Interne- en externe analyse
SWOT analyse
Organisatievormen
SMART-doelen bepalen
Timemanagement
Leerdoelen
heb je inzicht in de marketingmix
ben je in staat om marktonderzoek uit te voeren
ben je in staat om een concurrentieanalyse te maken
heb je inzicht in marktontwikkelingen
heb je inzicht in de vormen van organisaties
weet je hoe je SMART-doelen kunt bepalen
ben je in staat om organisatiestructuren te herkennen
kun je een SWOT-analyse uitvoeren
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.