Als marketingmedewerker op zoek naar verdere kennis en vaardigheden, of als aspirant-marketingmedewerker die zich grondig wil verdiepen in het vakgebied, biedt deze praktijkgerichte opleiding bij Sandvalley Training de perfecte gelegenheid. Tijdens deze cursus komen essentiële begrippen aan bod, waaronder de marketingmix, marktonderzoek, product- en prijsbeleid, en de ontwikkeling van concurrentieanalyses. Je leert hoe je een effectieve marketingboodschap kunt formuleren, krijgt inzicht in consumentengedrag en verbetert je communicatieve vaardigheden. Bovendien biedt de opleiding praktijkgerichte opdrachten om de verworven kennis direct toe te passen binnen jouw organisatie.
Als marketingmedewerker op zoek naar verdere kennis en vaardigheden, of als aspirant-marketingmedewerker die zich grondig wil verdiepen in het vakgebied, biedt deze praktijkgerichte opleiding bij Sandvalley Training de perfecte gelegenheid. Tijdens deze cursus komen essentiële begrippen aan bod, waaronder de marketingmix, marktonderzoek, product- en prijsbeleid, en de ontwikkeling van concurrentieanalyses. Je leert hoe je een effectieve marketingboodschap kunt formuleren, krijgt inzicht in consumentengedrag en verbetert je communicatieve vaardigheden. Bovendien biedt de opleiding praktijkgerichte opdrachten om de verworven kennis direct toe te passen binnen jouw organisatie.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor marketingmedewerkers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied. Heb jij vanuit een andere rol te maken met met marketing of wil je op een marketingafdeling werken? Dan is deze opleiding ook de juiste keus voor jou.
Voorbereiding
Deze MHBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 12 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen twee jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MHBO Basiskennis van marketing
De basis van marketing
Marketingmix
Consumentengedrag
Product- en prijsbeleid
Promotie
Marktonderzoek
Concurrentieanalyse
Marktontwikkelingen
Module - MHBO Management en organisatie
De basis van management en organisatie
Organisatiestructuren
Visie, missie en strategie
Interne- en externe analyse
SWOT analyse
Organisatievormen
SMART-doelen bepalen
Timemanagement
Leerdoelen
heb je inzicht in de marketingmix
ben je in staat om marktonderzoek uit te voeren
ben je in staat om een concurrentieanalyse te maken
heb je inzicht in marktontwikkelingen
heb je inzicht in de vormen van organisaties
weet je hoe je SMART-doelen kunt bepalen
ben je in staat om organisatiestructuren te herkennen
kun je een SWOT-analyse uitvoeren
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.