Bij Sandvalley Training leiden we je op tot een competente medewerker in managementsupport, waarbij je een essentiële ondersteunende rol vervult voor managementteams. Geen enkele werkdag is hetzelfde, en het vermogen om flexibel te reageren op de behoeften en taken van het management is van groot belang. Onze opleiding omvat een uitgebreide reeks managementsupportvaardigheden, en biedt tevens de mogelijkheid om je persoonlijke effectiviteit te verbeteren en communicatieve vaardigheden te ontwikkelen die van onschatbare waarde zijn voor deze functie. Na het voltooien van deze opleiding ben je in staat om een efficiënt archiefsysteem op te zetten, doelgerichte vergaderingen te organiseren en projectmatig te werken.
Bij Sandvalley Training leiden we je op tot een competente medewerker in managementsupport, waarbij je een essentiële ondersteunende rol vervult voor managementteams. Geen enkele werkdag is hetzelfde, en het vermogen om flexibel te reageren op de behoeften en taken van het management is van groot belang. Onze opleiding omvat een uitgebreide reeks managementsupportvaardigheden, en biedt tevens de mogelijkheid om je persoonlijke effectiviteit te verbeteren en communicatieve vaardigheden te ontwikkelen die van onschatbare waarde zijn voor deze functie. Na het voltooien van deze opleiding ben je in staat om een efficiënt archiefsysteem op te zetten, doelgerichte vergaderingen te organiseren en projectmatig te werken.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor managementsupport medewerkers die zich (verder) willen ontwikkelen op het gebied van managementsupport. Heb jij vanuit een andere rol te maken met managementsupport en wil je meer weten over de taken en verantwoordelijkheden van deze functie? Dan is deze opleiding ook geschikt voor jou.
Voorbereiding
Deze MHBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 12 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen twee jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MHBO Managementsupport in de praktijk
De basis van managementsupport
Taken van managementsupport
Cultuur binnen een organisatie
Organiseren en plannen
Projectmatig werken
Opzetten archief en documentenstructuur
Assertief handelen
Persoonlijke effectiviteit
Module - MHBO Communicatieve vaardigheden
Het onderhandelingsgesprek
Het verkoopgesprek
Het zakelijk adviesgesprek
Het slechtnieuwsgesprek
Communicatiedoelen
Het telefoongesprek
Mondelinge presentatie
Het baliegesprek
Leerdoelen
heb je inzicht in projectmatig werken
ben je in staat om een (digitaal)archief op te zetten
weet je hoe je effectief kunt telefoneren
kun je organiseren en plannen
heb je inzicht in de communicatie voor een ondernemer
ben je in staat om de juiste gesprekstechnieken toe te passen
weet je hoe je kunt gaan onderhandelen
ben je in staat om met medewerkers een kritiekgesprek te voeren
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.