Binnen een organisatie is het cruciaal dat processen efficiënt verlopen en dat de kwaliteit van producten of diensten op een optimaal niveau is. Als je je verder wilt ontwikkelen binnen beide vakgebieden, is deze opleiding bij Sandvalley Training de juiste keuze voor jou. Je zult inzicht verwerven in bedrijfsprocessen, een integrale benadering van procesoptimalisatie, en het vaststellen van procesnormen. Tevens worden onderwerpen zoals het werken met kwaliteitssystemen, kwaliteitskosten en quality control uitgebreid behandeld. Na het voltooien van deze opleiding beschik je over uitgebreide kennis op het gebied van kwaliteitsmanagement en procesmanagement op MHBO-niveau.
Binnen een organisatie is het cruciaal dat processen efficiënt verlopen en dat de kwaliteit van producten of diensten op een optimaal niveau is. Als je je verder wilt ontwikkelen binnen beide vakgebieden, is deze opleiding bij Sandvalley Training de juiste keuze voor jou. Je zult inzicht verwerven in bedrijfsprocessen, een integrale benadering van procesoptimalisatie, en het vaststellen van procesnormen. Tevens worden onderwerpen zoals het werken met kwaliteitssystemen, kwaliteitskosten en quality control uitgebreid behandeld. Na het voltooien van deze opleiding beschik je over uitgebreide kennis op het gebied van kwaliteitsmanagement en procesmanagement op MHBO-niveau.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor medewerker die direct of indirect te maken heeft met kwaliteit en processen. Heb je vanuit een andere rol of beroep te maken met deze onderwerpen en wil jij je hier verder in verdiepen? Dan is deze opleiding ook geschikt voor jou.
Voorbereiding
Deze MHBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 12 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen twee jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MHBO Processen en organisatie
De basis van processen en organisatie
Inzicht in bedrijfsprocessen
Opstellen van processtroomschema's
Bepalen van de procesnormen
Processen en kwaliteitszorg
Sturen op processen
Uitvoeren van verbeteracties
Kwaliteitssystemen
Module - MHBO Kwaliteit en organisatie
De basis van kwaliteitsmanagement
Visie, missie en strategie
Werken met kwaliteitssystemen
Klantgericht werken
Integrale kwaliteitszorg
Kwaliteitskosten
Veranderingen doorvoeren
Quality control
Leerdoelen
heb je inzicht in bedrijfsprocessen
ben je in staat om procesverbeteringen door te voeren
heb je inzicht in een organisatiedashboard
ben je in staat om te sturen op processen
ben je in staat om kwaliteitskosten te berekenen
heb je inzicht in visie, missie en strategie
kun je een quality control uitvoeren
heb je inzicht in kwaliteitsveranderingen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.