Bij Sandvalley Training kun je jezelf als servicedeskmedewerker verder ontwikkelen in een cruciale rol binnen de organisatie. Het is jouw taak om informatieaanvragen af te handelen, verzoeken uit te voeren en ad hoc storingen op te lossen. Deze opleiding is ontworpen om je competenties te versterken, zowel in het vakgebied als op het gebied van management. Je zult leren hoe je effectief leiding kunt geven aan een servicedesk, naast het verkrijgen van inzicht in communicatieve vaardigheden, informatiemanagement en projectmatig werken. Na afronding van deze opleiding ben je in staat om klantgericht te werken, prestaties te meten en beschik je over een diepgaand inzicht in informatietechnologie.
Bij Sandvalley Training kun je jezelf als servicedeskmedewerker verder ontwikkelen in een cruciale rol binnen de organisatie. Het is jouw taak om informatieaanvragen af te handelen, verzoeken uit te voeren en ad hoc storingen op te lossen. Deze opleiding is ontworpen om je competenties te versterken, zowel in het vakgebied als op het gebied van management. Je zult leren hoe je effectief leiding kunt geven aan een servicedesk, naast het verkrijgen van inzicht in communicatieve vaardigheden, informatiemanagement en projectmatig werken. Na afronding van deze opleiding ben je in staat om klantgericht te werken, prestaties te meten en beschik je over een diepgaand inzicht in informatietechnologie.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedewerkers of voor mensen die servicedeskmedewerker willen worden.
Voorbereiding
Deze MBO-opleiding bestaat uit verschillende onderwerpen die gedurende de dag(en) behandeld gaan worden. De docent maakt voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk toe. Hierdoor is de opleiding praktijkgericht en boeiend om te volgen. Aan het einde van deze opleiding heb je een boost aan kennis en ervaringen opgedaan.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MBO Werken met informatiemanagement
De basis van informatiemanagement
Functionele systemen
Informatietechnologie
Beheren van informatiesystemen
Intranet en internet
Ontwikkelen van een bedrijfssysteem
Veiligheidsaspecten
Sturen op Service Level
Module - MBO Servicedeskmanagement
De basis van servicedeskmanagement
Workshop: opzetten van een servicedesk
Leidinggeven binnen een servicedesk
Informatieaanvragen afhandelen
Meten van prestaties
Communicatie
Klantgericht werken
Gesprekstechnieken
Module - MBO Werken in projecten
De basis van projecten
SMART-doelen formuleren
Projectplan opstellen
Projectorganisatie
Projectplanning
Kosten en baten
Beheer aspecten van projecten
Afronding van projecten
Module - MBO Communicatie en organisatie
De basis van communicatie en organisatie
Communicatie binnen de organisatie
De communicatiemix
Communicatiemiddelen
Huisstijl en teksten
Interne communicatie
Ontwikkelen promotiemateriaal
Bedrijfspresentatie
Leerdoelen
heb je inzicht in functionele systemen
weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
ben je in staat om met intranet en internet te werken
kun je een informatiesysteem beheren
heb je inzicht in servicedeskmanagement
ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
kun je een servicedesk opzetten
kun je prestaties meten van de servicedesk
heb je inzicht in de inhoud van een project
ben je in staat om een projectplanning op te stellen
ben je in staat om SMART doelen te formuleren
kun je sturen op beheeraspecten
heb je inzicht in de communicatiemix
weet je hoe je promotiemateriaal kunt ontwikkelen
kun je sturen op communicatiebeleid
ben je in staat om verschillende communicatiemiddelen in te zetten
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.