Bij Sandvalley Training neem je als professional binnen het vakgebied van marketingmanagement een actieve rol in het continu verkennen van nieuwe ontwikkelingen en uitdagingen. Je streeft ernaar innovatieve benaderingen te ontdekken om zowel aan de behoeften van je organisatie als die van je klanten te voldoen en om producten optimaal in de markt te positioneren. Het betreden van het speelveld van consumentengedrag en productontwikkeling zijn enkele van de andere complexe terreinen die je betreedt. Deze praktijkgerichte opleiding voorziet je van de tools om marketingprocessen succesvol uit te voeren. Gedurende deze opleiding leer je een solide marketingstrategie te ontwikkelen, leer je inspelen op consumentengedrag en krijg je inzicht in markttrends en concurrentieanalyses. Als je je kennis in marketingmanagement wilt verdiepen, is deze opleiding de juiste keuze voor jou. Na afronding van deze opleiding ben je in staat om doelgericht marketing binnen jouw organisatie toe te passen.
Bij Sandvalley Training neem je als professional binnen het vakgebied van marketingmanagement een actieve rol in het continu verkennen van nieuwe ontwikkelingen en uitdagingen. Je streeft ernaar innovatieve benaderingen te ontdekken om zowel aan de behoeften van je organisatie als die van je klanten te voldoen en om producten optimaal in de markt te positioneren. Het betreden van het speelveld van consumentengedrag en productontwikkeling zijn enkele van de andere complexe terreinen die je betreedt. Deze praktijkgerichte opleiding voorziet je van de tools om marketingprocessen succesvol uit te voeren. Gedurende deze opleiding leer je een solide marketingstrategie te ontwikkelen, leer je inspelen op consumentengedrag en krijg je inzicht in markttrends en concurrentieanalyses. Als je je kennis in marketingmanagement wilt verdiepen, is deze opleiding de juiste keuze voor jou. Na afronding van deze opleiding ben je in staat om doelgericht marketing binnen jouw organisatie toe te passen.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor marketingmedewerkers en managers of voor mensen die vanuit een andere rol te maken hebben met marketingmanagement en zich hierin willen ontwikkelen.
Voorbereiding
Deze MBO-opleiding bestaat uit verschillende onderwerpen die gedurende de dag(en) behandeld gaan worden. De docent maakt voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk toe. Hierdoor is de opleiding praktijkgericht en boeiend om te volgen. Aan het einde van deze opleiding heb je een boost aan kennis en ervaringen opgedaan.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MBO Basiskennis van marketing
De basis van marketing
Marketingmix
Consumentengedrag
Product- en prijsbeleid
Promotie
Marktonderzoek
Concurrentieanalyse
Marktontwikkelingen
Module - MBO Marketingmanagement
Het marketingproces
Marktonderzoek
Marketingmix
Businessmarketing
Online marketing
Retailmarketing
Relatiemarketing
Dienstenmarketing
Leerdoelen
heb je inzicht in de marketingmix
ben je in staat om marktonderzoek uit te voeren
ben je in staat om een concurrentieanalyse te maken
heb je inzicht in marktontwikkelingen
heb je inzicht in retailmarketing
ben je in staat de marketingmix toe te passen
kun je een online marketingplan opstellen
ben je in staat relatiemarketing toe te passen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.