Als Managementsupport Medewerker bij Sandvalley Training heb je een veelzijdige en dynamische functie. Om deze rol met succes te vervullen, is het essentieel dat je over de juiste vaardigheden beschikt. De MBO Managementsupport opleiding is ontworpen om jou de nodige tools en kennis te bieden. Tijdens deze opleiding ontwikkel je de vaardigheden voor effectief luisteren, samenvatten en doelgericht doorvragen. Daarnaast leer je diverse gesprekstechnieken toepassen en krijg je inzicht in het geven en ontvangen van waardevolle feedback. Na afronding van deze opleiding ben je uitstekend in staat om te plannen en organiseren, en beschik je over de vaardigheden die cruciaal zijn voor jouw functie als managementondersteuner.
Als Managementsupport Medewerker bij Sandvalley Training heb je een veelzijdige en dynamische functie. Om deze rol met succes te vervullen, is het essentieel dat je over de juiste vaardigheden beschikt. De MBO Managementsupport opleiding is ontworpen om jou de nodige tools en kennis te bieden. Tijdens deze opleiding ontwikkel je de vaardigheden voor effectief luisteren, samenvatten en doelgericht doorvragen. Daarnaast leer je diverse gesprekstechnieken toepassen en krijg je inzicht in het geven en ontvangen van waardevolle feedback. Na afronding van deze opleiding ben je uitstekend in staat om te plannen en organiseren, en beschik je over de vaardigheden die cruciaal zijn voor jouw functie als managementondersteuner.
Doelgroep
De opleiding MBO Managementsupport is ontwikkeld voor managementondersteuners die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden.
Voorbereiding
Deze MBO-opleiding bestaat uit verschillende onderwerpen die gedurende de dag(en) behandeld gaan worden. De docent maakt voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk toe. Hierdoor is de opleiding praktijkgericht en boeiend om te volgen. Aan het einde van deze opleiding heb je een boost aan kennis en ervaringen opgedaan.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MBO Managementsupport in de praktijk
De basis van managementsupport
Taken van managementsupport
Cultuur binnen een organisatie
Organiseren en plannen
Projectmatig werken
Opzetten archief en documentenstructuur
Assertief handelen
Persoonlijke effectiviteit
Module - MBO Communicatieve vaardigheden
Het onderhandelingsgesprek
Het verkoopgesprek
Het zakelijk adviesgesprek
Het slechtnieuwsgesprek
Communicatiedoelen
Het telefoongesprek
Mondelinge presentatie
Het baliegesprek
Leerdoelen
heb je inzicht in projectmatig werken
ben je in staat om een (digitaal)archief op te zetten
weet je hoe je effectief kunt telefoneren
kun je organiseren en plannen
heb je inzicht in de communicatie voor een ondernemer
ben je in staat om de juiste gesprekstechnieken toe te passen
weet je hoe je kunt gaan onderhandelen
ben je in staat om met medewerkers een kritiekgesprek te voeren
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.