Ontdek de essentie van Facilitair Management en krijg inzicht in de verantwoordelijkheden van facilitaire medewerkers tijdens deze opleiding bij Sandvalley Training. Facilitair Management is een divers vakgebied met een scala aan relevante aspecten. Als facilitair medewerker moet je snel en flexibel kunnen inspelen op de behoeften van medewerkers. Deze cursus bij Sandvalley Training richt zich op de facilitaire organisatie zelf, de bijbehorende processen, project- en inkoopmanagement. Je leert over KAM (kwaliteit, ARBO en milieu), het gebruik van KPI’s, benchmarking en gebouwenbeheer. Praktische opdrachten stellen je in staat om de opgedane kennis direct in de praktijk toe te passen. Kies voor Sandvalley Training en versterk jouw expertise in Facilitair Management.
Ontdek de essentie van Facilitair Management en krijg inzicht in de verantwoordelijkheden van facilitaire medewerkers tijdens deze opleiding bij Sandvalley Training. Facilitair Management is een divers vakgebied met een scala aan relevante aspecten. Als facilitair medewerker moet je snel en flexibel kunnen inspelen op de behoeften van medewerkers. Deze cursus bij Sandvalley Training richt zich op de facilitaire organisatie zelf, de bijbehorende processen, project- en inkoopmanagement. Je leert over KAM (kwaliteit, ARBO en milieu), het gebruik van KPI’s, benchmarking en gebouwenbeheer. Praktische opdrachten stellen je in staat om de opgedane kennis direct in de praktijk toe te passen. Kies voor Sandvalley Training en versterk jouw expertise in Facilitair Management.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor facilitair leidinggevenden die zich verder willen ontwikkelen, voor facilitaire medewerkers en mensen die vanuit een andere beroep zich willen verdiepen in de rol van een facilitair leidinggevende.
Voorbereiding
Deze MBO-opleiding bestaat uit verschillende onderwerpen die gedurende de dag(en) behandeld gaan worden. De docent maakt voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk toe. Hierdoor is de opleiding praktijkgericht en boeiend om te volgen. Aan het einde van deze opleiding heb je een boost aan kennis en ervaringen opgedaan.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MBO Facilitaire zaken
De basis van facilitaire zaken
Vergaderzaalbeheer
Verhuizingen
Schoonmaak
Catering
Wagenparkbeheer
Inkoop en voorraad
ARBO, BHV en kwaliteit
Module - MBO Management en logistiek
De basis van management en logistiek
Logistieke processen
ICT en logistiek
Logistiek en de markt
Supply chain management
Logistiek en kwaliteit
Logistieke parameters
Logistieke verbeteracties
Leerdoelen
heb je inzicht in vergaderzaalbeheer
ben je in staat om te werken volgens ARBO
weet je hoe je schoonmaak kunt meten
kun je een verhuisplan opstellen
heb je inzicht in logistieke concepten
ben je in staat om logistiek verbeteracties uit te voeren
kun je logistieke parameters opstellen
heb je inzicht in supply chain management
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.