De opleiding bij Sandvalley Training richt zich op de nauwe relatie tussen de vakgebieden Marketing en Communicatie, waarbij deze disciplines elkaar sterk beĂ¯nvloeden. Tijdens deze opleiding verwerf je inzicht in marketingcommunicatie, leer je hoe marketingconcepten ontwikkeld worden, ontwikkel je de vaardigheid om marketingcommunicatiestrategieĂ«n op te zetten, en leer je technieken om koopgedrag te beĂ¯nvloeden. Dit uitgebreide programma rust je uit met de benodigde vaardigheden om effectief te opereren binnen de dynamische wereld van Marketing en Communicatie.
De opleiding bij Sandvalley Training richt zich op de nauwe relatie tussen de vakgebieden Marketing en Communicatie, waarbij deze disciplines elkaar sterk beĂ¯nvloeden. Tijdens deze opleiding verwerf je inzicht in marketingcommunicatie, leer je hoe marketingconcepten ontwikkeld worden, ontwikkel je de vaardigheid om marketingcommunicatiestrategieĂ«n op te zetten, en leer je technieken om koopgedrag te beĂ¯nvloeden. Dit uitgebreide programma rust je uit met de benodigde vaardigheden om effectief te opereren binnen de dynamische wereld van Marketing en Communicatie.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor marketing- en communicatiemedewerkers die kennis en inzicht omtrent deze vakgebieden verder willen ontwikkelen. Krijg jij vanuit een ander beroep ook te maken met marketing en communicatie en wil jij je hier verder in verdiepen? Dan is deze opleiding ook de juiste keus voor jou.Â
Voorbereiding
Deze HBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - HBO Marketingmanagement
De basis van marketingmanagement
De omgeving van marketing
Marktverkenning
BeĂ¯nvloeden van het koopgedrag
Segmenteren van de markt
Toepassen van de marketingmix
Ontwikkelen marketingconcept
Opstellen van een marketingplan in de praktijk
Module - HBO Consumentengedrag
Consumentengedrag en marketing
Maatschappelijke omgeving
Cultuur
Sociale context
Persoonlijke waarden en lifestyle
Kiezen en evalueren
Analyseren van consumentengedrag
Motivatie, behoeften en betrokkenheid
Leerdoelen
heb je inzicht in marketingmanagement
ben je in staat om marketingbeleid op te stellen
weet je hoe je koopgedrag kunt beĂ¯nvloeden
ben je in staat om marketinginstrumenten toe te passen
kun je een analyse van consumentengedrag opstellen
heb je inzicht in persoonlijkheid, waarden en lifesyle
ben je in staat marketinginstrumenten toe te passen
kun je de relatie tussen attitude en gedrag in kaart brengen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.