Deze uitgebreide opleiding is ontworpen voor diegenen die hun managementvaardigheden willen verbeteren en optimaliseren. Ongeacht je huidige ervaringsniveau, biedt deze cursus waardevolle inzichten en praktische tools om je managementvaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Bij Sandvalley Training staat praktische toepasbaarheid centraal, zodat je de opgedane kennis direct in de praktijk kunt brengen. De opleiding behandelt verschillende aspecten van management, van motivatie en teambuilding tot projectplanning en het begrijpen van organisatiedynamiek. Als je als manager effectiever wil worden en je competenties wilt versterken, is dit de juiste keuze voor jou.
Deze uitgebreide opleiding is ontworpen voor diegenen die hun managementvaardigheden willen verbeteren en optimaliseren. Ongeacht je huidige ervaringsniveau, biedt deze cursus waardevolle inzichten en praktische tools om je managementvaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Bij Sandvalley Training staat praktische toepasbaarheid centraal, zodat je de opgedane kennis direct in de praktijk kunt brengen. De opleiding behandelt verschillende aspecten van management, van motivatie en teambuilding tot projectplanning en het begrijpen van organisatiedynamiek. Als je als manager effectiever wil worden en je competenties wilt versterken, is dit de juiste keuze voor jou.
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor (startende) leidinggevenden binnen de de overheid en hun kennis en vaardigheden willen verbreden.
Voorbereiding
Deze HBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - HBO Organisatie en communicatie
De basis van organisatie en communicatie
Communicatie en gedragsverandering
Communicatie Canvas
Interne en externe communicatie
Contentstrategie
Marketingcommunicatie
Communicatieonderzoek
Opstellen van een communicatieplan
Module - HBO Management voor non-profit
De basis van management en organisatie
Visie, missie en strategie
Managementfilosofieën
Managementstijlen in de praktijk
Toepassen van organisatievormen
De ontwikkeling van een organisatie
Cultuur binnen de organisatie
Omgevingsfactoren
Leerdoelen
heb je inzicht in de soorten communicatie
ben je in staat om een communicatieplan op te stellen
ken je de inhoud van een communicatieonderzoek
kun je communicatieen gedragsveranderingen toepassen
kun je de ontwikkelingen binnen een organisatie in kaart brengen
heb je inzicht in de cultuur binnen een organisatie
kun je verschillende managementstijlen toepassen
ben je in staat een visie, missie en strategie op te stellen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.