Sandvalley Training biedt een praktijkgerichte opleiding in Facilitair Management die alle essentiële aspecten van het vakgebied behandelt. Je krijgt inzicht in de taken en verantwoordelijkheden van een facilitair manager en past de theorie direct toe op je eigen organisatie via praktijkgerichte opdrachten. Als facilitair managementmedewerker speel je een cruciale rol bij het faciliteren van de benodigde middelen en diensten voor medewerkers om hun taken effectief uit te voeren. Deze opleiding biedt een stevige basis voor het begrijpen van facilitair beheer, inclusief onderwerpen als gebouwenbeheer, vergaderzaalbeheer, verhuizingen, schoonmaak, bedrijfshulpverlening en ARBO-voorschriften.
Sandvalley Training biedt een praktijkgerichte opleiding in Facilitair Management die alle essentiële aspecten van het vakgebied behandelt. Je krijgt inzicht in de taken en verantwoordelijkheden van een facilitair manager en past de theorie direct toe op je eigen organisatie via praktijkgerichte opdrachten. Als facilitair managementmedewerker speel je een cruciale rol bij het faciliteren van de benodigde middelen en diensten voor medewerkers om hun taken effectief uit te voeren. Deze opleiding biedt een stevige basis voor het begrijpen van facilitair beheer, inclusief onderwerpen als gebouwenbeheer, vergaderzaalbeheer, verhuizingen, schoonmaak, bedrijfshulpverlening en ARBO-voorschriften.
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor facilitair medewerkers, medewerkers inkoops en iedereen die zich verder wil gaan ontwikkelen op het gebied van facilitair management.
Voorbereiding
Deze HBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - HBO Facility Management
De basis van facilitaire organisatie
Facilitaire werkomgeving
Meetbaarheid van facility management
Facilitair onderzoek
Toekomst van facility management
Kwaliteitsmanagement
Soft services
Ontwikkelingsfasen van facility management
Module - HBO Inkoopmanagement
Inkoopplanning en inkoopprofessionalisering
Inkoop en strategie
Leveranciersmanagement
Samenwerking en partnerships
Specificeren
Offreren en selecteren
Onderhandelen
Contracteren en contractmanagement
Leerdoelen
heb je inzicht in de facilitaire activiteiten
ben je in staat om een facilitaire omgevingsanalyse te maken
weet je hoe je doelgericht kunt verbeteren
heb je kennis van kwaliteit, risico’s en milieu
heb je inzicht in inkoopmanagement
ben je in staat om inkoopbeleid op te stellen
weet je hoe je kunt sturen op leveranciersmanagement
kun je samenwerking en partnerships toepassen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.