Sandvalley Training biedt een hoogwaardige opleiding voor facilitair management, waarin je als facilitair manager je managementvaardigheden en kennis op het gebied van facilitaire zaken kunt verbeteren. Tijdens deze opleiding verdiep je je in de structuur van facilitaire organisaties en de bijbehorende processen. Je leert belangrijke termen zoals Service Level Agreements, prestatie-indicatoren, logistiek en voorraadbeheer. De aangeleerde theorie pas je direct toe in de praktijk via praktijkgerichte opdrachten. Aan het einde van de cursus ben je in staat om effectief leiding te geven in een facilitaire omgeving, met de nodige flexibiliteit en expertise om aan de behoeften van de organisatie te voldoen.
Sandvalley Training biedt een hoogwaardige opleiding voor facilitair management, waarin je als facilitair manager je managementvaardigheden en kennis op het gebied van facilitaire zaken kunt verbeteren. Tijdens deze opleiding verdiep je je in de structuur van facilitaire organisaties en de bijbehorende processen. Je leert belangrijke termen zoals Service Level Agreements, prestatie-indicatoren, logistiek en voorraadbeheer. De aangeleerde theorie pas je direct toe in de praktijk via praktijkgerichte opdrachten. Aan het einde van de cursus ben je in staat om effectief leiding te geven in een facilitaire omgeving, met de nodige flexibiliteit en expertise om aan de behoeften van de organisatie te voldoen.
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor facilitair medewerkers, medewerkers inkoops en iedereen die zich verder wil gaan ontwikkelen op het gebied van facilitair management.
Voorbereiding
Deze HBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - HBO Facility Management
De basis van facilitaire organisatie
Facilitaire werkomgeving
Meetbaarheid van facility management
Facilitair onderzoek
Toekomst van facility management
Kwaliteitsmanagement
Soft services
Ontwikkelingsfasen van facility management
Module - HBO Hospitality
Waarde toevoegen aan een hospitality experience
De hospitality-industrie
Hospitality in andere sectoren
De toekomst van de hospitality-industrie
Het ontwerpen van hospitality experiences
Hospitality-gedrag
Kwaliteitsmanagement in de hospitality-industrie
Competenties en leiderschap
Leerdoelen
heb je inzicht in de facilitaire activiteiten
ben je in staat om een facilitaire omgevingsanalyse te maken
weet je hoe je doelgericht kunt verbeteren
heb je kennis van kwaliteit, risico’s en milieu
heb je inzicht in de hospitality-industrie
kun je een koppeling maken naar hospitality in andere sectoren
weet je hoe je de klanttevredenheid kunt verhogen
ben je in staat kwaliteitsmanagement toe te passen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.