Bij Sandvalley Training kun je de HBO-opleiding Dienstenmarketing volgen, die in slechts zes maanden diepgaand ingaat op het cruciale domein van marketing voor dienstverlenende organisaties. Deze opleiding biedt inzicht in de specifieke uitdagingen die komen kijken bij het promoten van diensten, zowel voor een specifieke doelgroep als voor een breder publiek. Met ervaren docenten als gidsen zul je uitgebreide kennis opdoen in dit boeiende vakgebied. De opleiding voorziet je van waardevolle tools en strategieën om diensten effectief te vermarkten, ongeacht het type organisatie. Kies voor deze verkorte, praktijkgerichte cursus en investeer in jouw carrière bij Sandvalley Training.
Bij Sandvalley Training kun je de HBO-opleiding Dienstenmarketing volgen, die in slechts zes maanden diepgaand ingaat op het cruciale domein van marketing voor dienstverlenende organisaties. Deze opleiding biedt inzicht in de specifieke uitdagingen die komen kijken bij het promoten van diensten, zowel voor een specifieke doelgroep als voor een breder publiek. Met ervaren docenten als gidsen zul je uitgebreide kennis opdoen in dit boeiende vakgebied. De opleiding voorziet je van waardevolle tools en strategieën om diensten effectief te vermarkten, ongeacht het type organisatie. Kies voor deze verkorte, praktijkgerichte cursus en investeer in jouw carrière bij Sandvalley Training.
Doelgroep
Wil jij of werk jij op een marketingafdeling van een organisatie en draait het iedere dag om het leveren van diensten? Dan is deze opleiding voor jou de juiste keuze.
Voorbereiding
Deze HBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - HBO Marketingmanagement
De basis van marketingmanagement
De omgeving van marketing
Marktverkenning
Beïnvloeden van het koopgedrag
Segmenteren van de markt
Toepassen van de marketingmix
Ontwikkelen marketingconcept
Opstellen van een marketingplan in de praktijk
Module - HBO Dienstenmarketing
Dienstenmarketing management in de praktijk
Invulling van de marketingmix
Het analyseren van de dienstenomgeving
Strategie
Kwaliteit en kwaliteitsperceptie
De klant
Relaties en relatiemarketing
Het marketingplan
Leerdoelen
heb je inzicht in marketingmanagement
ben je in staat om marketingbeleid op te stellen
weet je hoe je koopgedrag kunt beïnvloeden
ben je in staat om marketinginstrumenten toe te passen
heb je inzicht in dienstenmarketing
ben je in staat om de marketingmix toe te passen
weet je hoe je de omgeving kunt analyseren
ben je in staat een dienstenmarketingplan op te stellen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.