Wil je de spil van jouw organisatie zijn? Vind je het een uitdaging om jouw manager doeltreffend te assisteren en te ontzorgen? Sandvalley Training biedt de Basisopleiding Managementsupport, waarin je de essentiële vaardigheden verwerft die je nodig hebt als medewerker in de rol van Managementsupport. Je leert effectief organiseren, plannen en communiceren, en krijgt inzicht in het optimaal benutten van je tijd. Als ondersteuner van het management is het cruciaal om flexibel te zijn, en daarom leer je eveneens hoe je je tijd efficiënt inricht en hoe je constructief omgaat met zowel positieve als negatieve feedback. Kies voor Sandvalley Training!
Wil je de spil van jouw organisatie zijn? Vind je het een uitdaging om jouw manager doeltreffend te assisteren en te ontzorgen? Sandvalley Training biedt de Basisopleiding Managementsupport, waarin je de essentiële vaardigheden verwerft die je nodig hebt als medewerker in de rol van Managementsupport. Je leert effectief organiseren, plannen en communiceren, en krijgt inzicht in het optimaal benutten van je tijd. Als ondersteuner van het management is het cruciaal om flexibel te zijn, en daarom leer je eveneens hoe je je tijd efficiënt inricht en hoe je constructief omgaat met zowel positieve als negatieve feedback. Kies voor Sandvalley Training!
Doelgroep
De Basisopleiding Managementsupport biedt een uitstekende basis iedereen die aan de slag gaat als medewerker managementsupport.
Voorbereiding
Deze basisopleiding bestaat uit verschillende studielessen. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Tijdens de opleiding komen de volgende onderwerpen aan bod:
Basisopleiding Managementsupport
Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden
Effectief communiceren
Planning voor lange-, middellange-, en korte termijn
Kerntaken van een supportmedewerker
Assertiviteit
Gesprekstechnieken
Timemanagement
Organisatiestructuren
Leerdoelen
ben je in staat om projectmatig te werken
weet je hoe je jouw persoonlijke effectiviteit kunt verbeteren
heb je inzicht in timemanagement
ben je in staat om organisatiestructuur en -cultuur te herkennen
weet je hoe je doelgericht kunt plannen en organiseren
kun je effectief communiceren
krijg je inzicht in de taken van een supportmedewerker
ben je in staat om effectief feedback te geven
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.