Wil je de spil van jouw organisatie zijn? Vind je het een uitdaging om jouw manager doeltreffend te assisteren en te ontzorgen? Sandvalley Training biedt de Basisopleiding Managementsupport, waarin je de essentiële vaardigheden verwerft die je nodig hebt als medewerker in de rol van Managementsupport. Je leert effectief organiseren, plannen en communiceren, en krijgt inzicht in het optimaal benutten van je tijd. Als ondersteuner van het management is het cruciaal om flexibel te zijn, en daarom leer je eveneens hoe je je tijd efficiënt inricht en hoe je constructief omgaat met zowel positieve als negatieve feedback. Kies voor Sandvalley Training!
Wil je de spil van jouw organisatie zijn? Vind je het een uitdaging om jouw manager doeltreffend te assisteren en te ontzorgen? Sandvalley Training biedt de Basisopleiding Managementsupport, waarin je de essentiële vaardigheden verwerft die je nodig hebt als medewerker in de rol van Managementsupport. Je leert effectief organiseren, plannen en communiceren, en krijgt inzicht in het optimaal benutten van je tijd. Als ondersteuner van het management is het cruciaal om flexibel te zijn, en daarom leer je eveneens hoe je je tijd efficiënt inricht en hoe je constructief omgaat met zowel positieve als negatieve feedback. Kies voor Sandvalley Training!
Doelgroep
De Basisopleiding Managementsupport biedt een uitstekende basis iedereen die aan de slag gaat als medewerker managementsupport.
Voorbereiding
Deze basisopleiding bestaat uit verschillende studielessen. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Tijdens de opleiding komen de volgende onderwerpen aan bod:
Basisopleiding Managementsupport
Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden
Effectief communiceren
Planning voor lange-, middellange-, en korte termijn
Kerntaken van een supportmedewerker
Assertiviteit
Gesprekstechnieken
Timemanagement
Organisatiestructuren
Leerdoelen
ben je in staat om projectmatig te werken
weet je hoe je jouw persoonlijke effectiviteit kunt verbeteren
heb je inzicht in timemanagement
ben je in staat om organisatiestructuur en -cultuur te herkennen
weet je hoe je doelgericht kunt plannen en organiseren
kun je effectief communiceren
krijg je inzicht in de taken van een supportmedewerker
ben je in staat om effectief feedback te geven
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.