Facilitair Management en facilitair medewerkers spelen een essentiële rol in elke organisatie. Ze zijn verantwoordelijk voor het ondersteunen van medewerkers, zodat zij hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Sandvalley Training biedt de mogelijkheid om meer inzicht te krijgen in de verantwoordelijkheden van een facilitair manager of om je kennis over Facilitair Management uit te breiden. Deze praktijkgerichte opleiding legt een solide basis in dit vakgebied. Je leert onder andere documentbeheer, vergaderzaalbeheer, faciliteren van verhuizingen en het beheren van restauratieve voorzieningen. Bovendien krijg je de kans om de geleerde theorie in de praktijk toe te passen door middel van praktijkgerichte opdrachten.
Facilitair Management en facilitair medewerkers spelen een essentiële rol in elke organisatie. Ze zijn verantwoordelijk voor het ondersteunen van medewerkers, zodat zij hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Sandvalley Training biedt de mogelijkheid om meer inzicht te krijgen in de verantwoordelijkheden van een facilitair manager of om je kennis over Facilitair Management uit te breiden. Deze praktijkgerichte opleiding legt een solide basis in dit vakgebied. Je leert onder andere documentbeheer, vergaderzaalbeheer, faciliteren van verhuizingen en het beheren van restauratieve voorzieningen. Bovendien krijg je de kans om de geleerde theorie in de praktijk toe te passen door middel van praktijkgerichte opdrachten.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor facilitair medewerkers of voor mensen die dit beroep willen gaan uitoefenen. Heb jij vanuit een andere rol te maken met facilitair management en wil jij je hier in verdiepen? Dan is deze basisopleiding ook geschikt voor jou.
Voorbereiding
Deze basisopleiding bestaat uit verschillende studielessen. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Tijdens deze opleiding komen de volgende onderwerpen aan bod:
Basisopleiding Facilitair Management
Rol van de facilitair medewerker
Het verhuisdraaiboek
Schoonmaakdiensten
Prestatie indicatoren in facilitair management
Facilitaire kosten
Voorraadbeheer
Wagenparkbeheer
Restauratieve voorzieningen
Leerdoelen
heb je inzicht in de basisbegrippen van facilitair management
ben je in staat om effectief wagenparkbeheer toe te passen
weet je hoe restauratieve voorzieningen aangestuurd worden
ben je in staat om optimaal voorraadbeheer toe te passen
heb je inzicht in vergaderzaalbeheer en verhuizingen
ben je op de hoogte van audiovisuele middelen
weet je hoe documentenbeheer toegepast kan worden
heb je inzicht in de facilitaire kosten
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.