In de dynamische zakelijke omgeving van vandaag is het cruciaal dat managers de voortdurende veranderingen in de markt nauwlettend volgen en voortdurend streven naar nieuwe kansen. Het is van essentieel belang om een grondig begrip te hebben van zowel de sterke punten als de zwakke punten van je organisatie, omdat dit de positie op de markt versterkt. Sandvalley Training begrijpt het belang van deze vaardigheden en biedt een opleiding die managers helpt om hun organisaties effectief te leiden in deze dynamische en concurrerende zakelijke omgeving. Met deze opleiding ben je goed voorbereid om kansen te benutten en de marktpositie van je organisatie te versterken.
In de dynamische zakelijke omgeving van vandaag is het cruciaal dat managers de voortdurende veranderingen in de markt nauwlettend volgen en voortdurend streven naar nieuwe kansen. Het is van essentieel belang om een grondig begrip te hebben van zowel de sterke punten als de zwakke punten van je organisatie, omdat dit de positie op de markt versterkt. Sandvalley Training begrijpt het belang van deze vaardigheden en biedt een opleiding die managers helpt om hun organisaties effectief te leiden in deze dynamische en concurrerende zakelijke omgeving. Met deze opleiding ben je goed voorbereid om kansen te benutten en de marktpositie van je organisatie te versterken.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor strategische managers, ondernemers en leidinggevenden die zichzelf willen ontwikkelen op het gebied van strategie en procesmanagement. Heb ij vanuit een ander beroep te maken met processen en wil jij hier meer van weten? Dan is deze opleiding ook geschikt voor jou.
Voorbereiding
Deze HBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - HBO Procesmanagement
Processen en procesmanagement
Processen herkennen
Processen analyseren
Processen ontwerpen
Processen implementeren
Afstemmen van processen
Procesmanagement in een productieomgeving
Procesmanagement in een dienstverlenende omgeving
Module - HBO Strategisch management
Strategisch management
Uitvoering van strategische oriëntatie
Visie, missie en strategie
Analyse huidige situatie
Bepalen strategische doelstellingen
Vaststellen van de stuurgetallen
Opstellen van een strategisch plan
Sturen op het strategische plan
Leerdoelen
heb je inzicht in facilitaire processen
kun je een facilitair proces opstellen
heb je inzicht in procesverbeteringen
ben je in staat om processen te implementeren
weet je hoe je een analyse van de huidige situatie kunt opstellen
ben je in staat om een strategisch plan op te stellen
kun je een strategisch plan opstellen
ben je in staat om een visie en missie te bepalen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.