Sandvalley Training biedt een boeiende opleiding die jou de kennis en vaardigheden verschaft om de kwaliteit van jouw producten of diensten te verbeteren en de impact daarvan op de omzet te begrijpen. Gedurende deze leerzame opleiding krijg je inzicht in kwaliteitsverbeteringen, ontwikkel je het vermogen om kwaliteitsstrategieën te formuleren en raak je vertrouwd met kwaliteitssystemen. Daarnaast komen diverse kwaliteitsmodellen, zoals ISO en het INK-model, uitgebreid aan bod, evenals lean werken. Door praktijkgerichte opdrachten ben je in staat om de aangeleerde theorie direct toe te passen in jouw eigen professionele context. Kortom, deze opleiding biedt een alomvattend begrip van kwaliteitsmanagement en zijn verschillende facetten.
Sandvalley Training biedt een boeiende opleiding die jou de kennis en vaardigheden verschaft om de kwaliteit van jouw producten of diensten te verbeteren en de impact daarvan op de omzet te begrijpen. Gedurende deze leerzame opleiding krijg je inzicht in kwaliteitsverbeteringen, ontwikkel je het vermogen om kwaliteitsstrategieën te formuleren en raak je vertrouwd met kwaliteitssystemen. Daarnaast komen diverse kwaliteitsmodellen, zoals ISO en het INK-model, uitgebreid aan bod, evenals lean werken. Door praktijkgerichte opdrachten ben je in staat om de aangeleerde theorie direct toe te passen in jouw eigen professionele context. Kortom, deze opleiding biedt een alomvattend begrip van kwaliteitsmanagement en zijn verschillende facetten.
Doelgroep
Deze opleiding is geschikt voor iedere medewerker van een organisatie die te maken krijgt met kwaliteitsaspecten. Tevens is deze opleiding geschikt voor iedereen die interesse heeft in kwaliteitsmanagement.
Voorbereiding
Deze MBO-opleiding bestaat uit verschillende onderwerpen die gedurende de dag(en) behandeld gaan worden. De docent maakt voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk toe. Hierdoor is de opleiding praktijkgericht en boeiend om te volgen. Aan het einde van deze opleiding heb je een boost aan kennis en ervaringen opgedaan.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - MBO Kwaliteitsmodellen
De basis van kwaliteitsmodellen
INK en EFQM-model
Balanced Scorecard
ISO Certificering
Servqual model
Six sigma / Lean
Benchmarking
Prestatie indicatoren
Module - MBO Kwaliteit en organisatie
De basis van kwaliteitsmanagement
Visie, missie en strategie
Werken met kwaliteitssystemen
Klantgericht werken
Integrale kwaliteitszorg
Kwaliteitskosten
Veranderingen doorvoeren
Quality control
Leerdoelen
weet je hoe je kunt werken met de Balanced Scorecard
ben je in staat om te werken met ISO
weet je hoe je het servqual-model kunt toepassen
heb je inzicht in Lean en Six Sigma
ben je in staat om kwaliteitskosten te berekenen
heb je inzicht in visie, missie en strategie
kun je een quality control uitvoeren
heb je inzicht in kwaliteitsveranderingen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.