Wil je doeltreffend leidinggeven in een overheidsorganisatie en de benodigde vaardigheden ontwikkelen? Sandvalley Training biedt de Basisopleiding Management voor Overheid, die je voorziet van de kennis en expertise die essentieel zijn voor leidinggevenden. Ontwikkel effectieve gesprekstechnieken, ontdek de kunst van planmatig werken, en begrijp de rol van een leidinggevende binnen de overheid. De opleiding behandelt tevens onderwerpen zoals motiveren, coachen, feedback geven en ontvangen, en situationeel leiderschap. Kortom, een boeiende opleiding om jouw leiderschap binnen de overheid te versterken. Kies voor Sandvalley Training!
Wil je doeltreffend leidinggeven in een overheidsorganisatie en de benodigde vaardigheden ontwikkelen? Sandvalley Training biedt de Basisopleiding Management voor Overheid, die je voorziet van de kennis en expertise die essentieel zijn voor leidinggevenden. Ontwikkel effectieve gesprekstechnieken, ontdek de kunst van planmatig werken, en begrijp de rol van een leidinggevende binnen de overheid. De opleiding behandelt tevens onderwerpen zoals motiveren, coachen, feedback geven en ontvangen, en situationeel leiderschap. Kortom, een boeiende opleiding om jouw leiderschap binnen de overheid te versterken. Kies voor Sandvalley Training!
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor (startende) leidinggevenden binnen de Non-Profit sector die inzicht willen hebben in het effectief aansturen van een team of afdeling.
Voorbereiding
Deze basisopleiding bestaat uit verschillende studielessen. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Tijdens de opleiding komen onderstaande onderwerpen aan bod:
Basisopleiding Management voor Overheid
Welke positie heeft een leidinggevende?
Instrueren en inwerken van medewerkers
Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden
Onderhandelen
Motiveren en coachen
Planning voor lange-, middellange- en korte termijn
Organisatiestructuren in Zorg en Welzijn
Feedback hanteren in Zorg en Welzijn
Leerdoelen
heb je inzicht in de positie van een leidinggevende
ben je in staat om de juiste gesprekstechnieken toe te passen
weet je hoe je kunt delegeren
ben je in staat om medewerkers te motiveren en coachen
heb je inzicht in taakverdeling en functies
kun je op de juiste wijze situationeel leidinggeven toepassen
weet je hoe je feedback kunt geven en ontvangen
ben je in staat om een planning op te stellen
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.