MBO Servicedeskmedewerker (Thuisstudie)

 1.799,00

Exclusief btw

Servicedeskmedewerkers dragen diverse verantwoordelijkheden. Ze staan altijd klaar om te assisteren bij zaken zoals storingen en systeemontwikkeling. Tijdens deze opleiding verken je de specifieke taken en verantwoordelijkheden van een servicedeskmedewerker, inclusief de relevante vakterminologie zoals informatietechnologie, functionele systemen en bedrijfssysteemopzet. Door deze opleiding te volgen, verwerf je de vaardigheden om informatieaanvragen efficiënt te behandelen, prestaties te evalueren en een effectieve servicedesk op te zetten. Schrijf je vandaag nog in en versterk je capaciteiten als servicedeskmedewerker!

Leerdoelen

  • heb je inzicht in functionele systemen
  • weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
  • ben je in staat om met intranet en internet te werken
  • kun je een informatiesysteem beheren
  • heb je inzicht in servicedeskmanagement
  • ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
  • kun je een servicedesk opzetten
  • kun je prestaties meten van de servicedesk

Opleidingsprogamma

Tijdens deze mbo-opleiding komen de volgende modules aan bod:

Opleidingsprogamma

Tijdens deze mbo-opleiding komen de volgende modules aan bod:

Diploma

Het volgen van de opleiding MBO Servicedeskmedewerker geeft jou de mogelijkheid om het diploma te behalen:
  • MBO Servicedeskmedewerker

Tijdens de opleiding schrijf je voor iedere module een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC). Hieruit moet jouw beheersing van de behandelde onderwerpen goed naar voren komen. Als je dit onderdeel met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van deze opleiding.

Met het opgegeven bedrag worden niet alleen de kosten voor de studie en het studiemateriaal gedekt, maar ook eventuele herexamenkosten. Hierdoor bieden we een volledig pakket aan, zodat je zonder extra financiële verrassingen aan je studie kunt beginnen.

 1.799,00


Exclusief btw

MBO Servicedeskmedewerker (Thuisstudie)
 1.799,00
Scroll naar boven