Social media oefent een groeiende invloed uit op organisaties, wat de manier waarop producten en diensten worden gezocht, gekozen en beoordeeld verandert. De activiteiten op social media kunnen zowel positieve als negatieve gevolgen hebben voor organisaties. Daarom is het van essentieel belang voor organisaties om een effectieve social media strategie te ontwikkelen en te implementeren. Sandvalley Training biedt een praktijkgerichte opleiding die praktische inzichten biedt in communicatie en social media. Het omvat onderwerpen zoals omgaan met de media, werken met kranten en tijdschriften, mediaplanning, communicatiebeleid en effectieve communicatieplanning. Naast theoretische kennis bevat de opleiding praktische opdrachten waarmee je het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen.
Social media oefent een groeiende invloed uit op organisaties, wat de manier waarop producten en diensten worden gezocht, gekozen en beoordeeld verandert. De activiteiten op social media kunnen zowel positieve als negatieve gevolgen hebben voor organisaties. Daarom is het van essentieel belang voor organisaties om een effectieve social media strategie te ontwikkelen en te implementeren. Sandvalley Training biedt een praktijkgerichte opleiding die praktische inzichten biedt in communicatie en social media. Het omvat onderwerpen zoals omgaan met de media, werken met kranten en tijdschriften, mediaplanning, communicatiebeleid en effectieve communicatieplanning. Naast theoretische kennis bevat de opleiding praktische opdrachten waarmee je het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere medewerker, adviseur, consulent en ondernemer die op zoek is naar verbreding en verdieping van communicatie en social media.
Voorbereiding
Deze HBO-opleiding bestaat uit verschillende studielessen per module. Je doorloopt de studielessen in je eigen studietempo. De totale studieduur is gemiddeld 6 maanden. Je dient deze opleiding wel binnen een jaar afgerond te hebben.
No data was found
Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. De module waar je mee start kan afwijken van onderstaande volgorde.
Module - HBO Organisatie en communicatie
De basis van organisatie en communicatie
Communicatie en gedragsverandering
Communicatie Canvas
Interne en externe communicatie
Contentstrategie
Marketingcommunicatie
Communicatieonderzoek
Opstellen van een communicatieplan
Module - HBO Communicatie in de media
De basis van communicatie in de media
Mediastructuren
Werken met de media
Kranten en tijdschriften
TV en radio
Sociale media
Mediaplanning
Kosten- en batenanalyse
Leerdoelen
heb je inzicht in de soorten communicatie
ben je in staat om een communicatieplan op te stellen
ken je de inhoud van een communicatieonderzoek
kun je communicatieen gedragsveranderingen toepassen
heb je inzicht in communicatie in de media
ben je in staat om social media in te zetten
weet je hoe je werkt met mediastructuren
ben je in staat om een mediaplanning te maken
Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Sandvalley Training digitaal.
Kosten
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Dienst Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.