MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar) (Thuisstudie)

 3.399,00

Exclusief btw

Als medewerker van de servicedesk vervul je een essentiële rol binnen je organisatie. Je taken omvatten het afhandelen van informatieaanvragen, het oplossen van storingen en het reageren op verzoeken op een ad-hocbasis. Deze opleiding voor servicedeskmedewerkers is ontworpen om je vaardigheden te verbeteren op dit gebied, met bijzondere nadruk op managementaspecten. De kernvraag is: “Hoe kun je effectief leiding geven aan een servicedesk?” Naast de praktische kant van servicedeskmanagement, richt de opleiding zich ook op theoretische onderwerpen zoals communicatieve vaardigheden, informatiemanagement en projectmatig werken. Door deel te nemen aan deze opleiding, leer je klantgericht te handelen, prestaties te meten en krijg je inzicht in informatietechnologie. Schrijf je vandaag nog in en zet een belangrijke stap voorwaarts in je loopbaan als servicedeskmedewerker!

Leerdoelen

  • heb je inzicht in functionele systemen
  • weet je hoe je informatietechnologie toe kunt passen
  • ben je in staat om met intranet en internet te werken
  • kun je een informatiesysteem beheren
  • heb je inzicht in servicedeskmanagement
  • ben je in staat om informatieaanvragen af te handelen
  • kun je een servicedesk opzetten
  • kun je prestaties meten van de servicedesk
  • heb je inzicht in de inhoud van een project
  • ben je in staat om een projectplanning op te stellen
  • ben je in staat om SMART doelen te formuleren
  • kun je sturen op beheeraspecten
  • heb je inzicht in de communicatiemix
  • weet je hoe je promotiemateriaal kunt ontwikkelen
  • kun je sturen op communicatiebeleid
  • ben je in staat om verschillende communicatiemiddelen in te zetten

Opleidingsprogamma

Tijdens deze mbo-opleiding komen de volgende modules aan bod:

Opleidingsprogamma

Tijdens deze mbo-opleiding komen de volgende modules aan bod:

Diploma

Het volgen van de opleiding MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar) geeft jou de mogelijkheid om het diploma te behalen:
  • MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Tijdens de opleiding schrijf je voor iedere module een Verbeterplan Praktijk-Case (VPC). Hieruit moet jouw beheersing van de behandelde onderwerpen goed naar voren komen. Als je dit onderdeel met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van deze opleiding.

Met het opgegeven bedrag worden niet alleen de kosten voor de studie en het studiemateriaal gedekt, maar ook eventuele herexamenkosten. Hierdoor bieden we een volledig pakket aan, zodat je zonder extra financiële verrassingen aan je studie kunt beginnen.

 3.399,00


Exclusief btw

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar) (Thuisstudie)
 3.399,00
Scroll naar boven